Sista skolfredagen 2013

Förlåt för idag, uppdateringen har sugit! Men appen har buggat, på både paddan och mobilen och datorn var upptagen så jag kunde tyvärr inte göra så mycket. Det syns däremot på statistiken att jag har varit dålig på att uppdatera... I morgon tar vi igen det och kör på, hoppas verkligen att apparna fungerar så att jag kan få blogga åt er när jag vill det. 
 
I stallet idag red jag iaf en ganska ny ponny som heter Mickey Finn. Han var inte min typ av häst. Det kändes som att jag satt i luften, på något utan steg, med en jobbig mun då han försökte rycka tyglarna ur min hand 24/7. Nej inte alls min typ av häst. Honom kommer det nog inte bli nästa gång i första taget... Kan ju iof också vara att jag ridit Carisma innan, därför kändes det kanske som jag tyckte att han inte hade något steg. Vi hoppade iaf studs och jag är ganska nöjd med tanke på att det var första gången som jag satt på honom. Vi kom över alla hinder alla gånger i rätt gångart. Lite bättre hade det alltid kunnat varit, men somsagt väldigt nöjd för att vara första gången jag sitter på hästen.
 
I morgon är det stallet igen, då ska Carisma tas hand om och joggas lite lätt. Det är väl dem enda planerna som jag har för morgondagen. 
Nu ska jag gå med Lisa och sen ska jag lägga mig lite med paddan innan jag ska sova. Jag behöver verkligen sova nu när jag är förkyld.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback