Torsdagens planer

Snart är det dags att åka mot kyrkan och genrep inför luciatåget i morgon. Det håller på ett tag så vi kommer missa någon lektion. Sen efter skolan ska jag och Ebba åka iväg på en planerad spontantripp till ö&b då båda behövde ha lite saker där ifrån. Det är väl det som kommer hända idag. När jag kommer hem har jag inga läxor att göra så jag tänkte sätta mig och blogga en massa inlägg åt er. Låter det bra? Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om också så passar jag på att fixa allt i eftermiddag.
- Saknar denna underbara häst något sjukt. Det var inte rättvist att det var just han som skulle få så allvarlig kolik. Det enda jag önskar är att få honom tillbaka, tyvärr kommer det aldrig att gå :(
 
Ni får ha en fin dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback