Dagens planer

Idag har jag fullt upp, fast ändå inte. Vid lunch åker jag till stallet och tar hand om Carisma och sen ska jag knoppa Promise eftersom att jag ska tävla henne. Jag vill ha mycket tid på mig för hennes man kan vara lite som den själv vill ibland. Jag hoppas att någon kan filma, jag tror att min mamma kunde göra det. I morgon kommer även Linnea och Ebba och kollar på när jag tävlar.
- Bästaste Ize ifrån bästaste Grällsta
 
Efter tävlingen idag ska jag hem och duscha samt käka lite middag innan jag åker hem till Vilma. Sover kvar där i natt och följer med henne till stallet i morgon.
 
Nu måste jag paka om lite i min väska. Vi hörs senare under dagen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback