God morgon lördag

Snart ska jag till stallet. Vet dock inte exakt när jag ska åka, för jag vet inte om jag ska gå med henne. Eller om jag ska rida. Hon såg nämligen inte helt ren ut igår när jag gick med henne. Jag gick med henen för att hon hade fått sina tänder raspade och fått vaccin. Så jag väntar på att hennes ägare ska ringa till mig. Jag behöver veta om jag ska åka vid halv så att jag hinner rida, eller om jag ska åka vid kvart i om jag inte ska rida..
Idag ska jag även publicera vilka som vann att få gästblogga här hos mig. Ni kan alltså fortfarande anmäla er, fri anmälning tills jag lottar ikväll. Men jag får väl ta och ringa henne nu så att jag har koll på läget. Vi får höras senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback