Lördagen lider mot sitt slut

Som ni såg var det blött på ridbanan så därför busade jag och Carisma lite med vattnet, snacka om att hon gillade vatten. Jag tänkte bara att hon skulle få skölja av sina hovar lite för efter att jag hade travat hade dem blivit väldigt leriga. Men så stannar jag till och hon börjar lyfta på benet och busa med vattnet så jag lät henne göra det ett tag och hon verkade verkligen gilla det. Då vet vi alla något nytt om den hästen. Sen efter att jag hade ridit henne tog jag hand om Promise och mockade åt dem båda innan jag slängde på Carisma fleecetäcket och gick en promenad i skogen. Det var riktigt mysigt i detta höstvädret. Hon kan verkligen vara gosig ibland den hästen. Idag skötte hon sig alldeles utmärkt så det är jag väldigt glad för.
- Älsklingen ifrån gårdagen dressyrträning

Idag insåg jag även att det snart är skola igen, den börjar ju på måndag. Det är mindre roligt då lovet har varit jättemysigt och jag har väldigt roligt. Ännu mindre roligt blir det när man har 46/49 eller något i liknande siffertal i glosor läxa tills på tisdag... 

I morgon har jag inga jättespeciella planer. Kanske skulle åka iväg till mormor, det visar sig... Men nu är jag riktigt trött så jag tänkte avsluta detta inlägget och lägga mig i sängen och sova. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Tova ♥ säger:

Så söt ponny :)

2013-11-03 | 11:45:30
Bloggadress: http://www.tovaeivinson.se
Emma - en dressyrblogg säger:

Oj vad spänd ponnyn ser ut ):

Svar: Det är ju dock ögonblicks bild ;)
None None

2013-11-03 | 19:17:02
Bloggadress: http://emmayrttimaa.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback