Min kväll, sista kvällen på lovet

Ni kommer kanske ihåg att jag skickade iväg lite tagel till en galet snäll person som skulle göra ett armband åt mig? Jag har mejlat med henne från och till för att höra hur det går, och idag skrev hon att det var klart. Hon förklarade också lite hur det såg ut. Snacka om att jag längtar tills brevet kommer i min brevlåda, har jag tur kommer det på tisdag eller onsdag. Visar det för er, såklart. Jag är såååå spänd på att få se hur det ser ut

Nu har jag och mamma iaf gett Gucci en kvällspromenad och jag ska hoppa till sängs, i lite bättre tid än vad det har blivit under lovveckan. Btw är det bara jag som vaknar typ klockan 8, av mig själv? Jag ville sova på lovet, men min kropp ville att jag skulle upp och gå till skolan, typ...
- Gucci i vintras

Ni vet väl vad som har hänt idag så jag har inte jättemycket att flika in med. Därför ska jag nog avsluta detta inlägget och krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback