Vinnaren av gästbloggstävlingen

Vinnare nummer 1 - Filippa Ljung
 
Detta är lottat med hjälp av random.org så det är rättvist lottat. Det var inte så många som anmälde sig, därför blev det en vinnare istället för två... Så att alla vet det ;)
 
Och du som vann kan mejla mig eran gästblogg med bifogade bilder så fort som du bara kan. Den ska mejlas till [email protected] Mejlar du inte in din gästblogg innan jag ska iväg till stockholm så kommer den inte att komma upp under tiden som jag är iväg.
XoXo//Emma

Kommentarer
Filippa säger:

Åh tack!
Jag är bortrest just nu. Är det okej om jag skickar gästbloggen när jag kommer hem? Jag kommer hem på fredag så kanske på lördag? :)

2013-11-24 | 19:59:15
Bloggadress: http://filippaaljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback