Eftermiddagen idag

Ni har väl inte missat att jag har börjat uppdatera mer på twitter nu och har lagt upp länken i min meny så jag hoppas att ni följer mig där också. Sen måste jag berätta om eftermiddagen då jag har gjort en hel del saker. 

Direkt efter skolan stack jag direkt hem för att byta om och sedan rusa iväg till bussen. Precis när jag kom fram rullade bussen framför mina ögon, man bah tack bussen tack. Jag som inte alls var stressad innan så blev jag det ännu mera. Som tur var kom en grym klasskompis och skulle åka buss så jag snackade med henne tills jag skulle av vid stallet. Det första jag ser är att Carisma står på gången och har precis fått nya skor så nu har hon fått fina fossingar. Hon fick även kära smetat på sina hovar medans jag borstade och sadlade för att kunna gå till ridhuset och rida. Idag hade hennes ägare ridit henne på förmiddagen och det kände jag då hon känndes väldigt mjuk och fräsch. Hon har även fått flytat till Gordons förra box så det kommer nog bli helt perfekt tror jag. Jag SMS:ade med Gordons ägare och vi kom fram till att jag fick använda Gordons skåp så numera kommer jag kunna ha ett skåp i stallet och inte i en av uteboxarna där jag har min låda, det ska bli väldigt skönt nu till vintern och när det börjar bli mörkt. 

När jag blev hämtad så åkte vi direkt hem där jag hoppade in i duschen och åt sen lite mat innan det var dags för oss att åka iväg på ljusparty. Där var det jättemysigt och vi fick jättegod fika. Det var en riktigt trevlig konsult som var där ikväll. Hon var väldigt öppen och pratglad. Jag satt även och mös lite med min lilla kusin.  På vägen hem pratade jag och mamma om att jag och min brorsa ville ha Gucci under höstlovet och det kommer vi nog att få ha så det är vi väldigt glada för :) 
- En bild på mig och lilla kusinen

Men nu ska jag sluta skriva och lägga mig. Igår satt jag uppe liiite väl sent för att skriva ut papper till dagens SO. Idag gjorde jag ett matteprov som känndes bra, en engelska redovisning och en SO redovisning. Så nu är jag helt slut. Därför säger jag god natt nu och vi hörs i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback