Emma hösttipsar - smink

* Bra och goa krämer - Det gör att din hud mår bra och inte är torr nu under hösten då det är kyligt ute. Själv använder jag min Garnier Essentials 24 hours bla bla bla kräm och den är väldigt bra. Den kan jag rekommendera väldigt mycket då den är riktigt bra och luktar otroligt gott

* Goa parfymer - Till hösten tycker jag att man ska ha en riktigt go parfym/mist/splash elelr vad man nu använder. Man ska känna en svag bris av något riktigt härligt när man går förbi en person, endast lite lätt och inte så som det kan vara i min skola... Som att gå in i en vägg där småttingara sprayar en massssssssa parfym så att man nästan spyr eller tuppar av
* Less is more - Till hösten tycker jag inte att man ska ha så mycket smink. Personligen slänger jag bara på lite mascara och puder, that's it. Man får såklart välja helt själv vad man vill ha men jag kör bara på mascara och puder. Jag tycker att man ska vara väldigt naturlig nu till hösten. Jag älskar att ha eyeliner och tycker att det är väldigt fint, men jag orkar inte göra det varje morgon
 
* Snygga naglar - Nu på hösten tycker jag att man ska unna sig lite tid att fixa och ta hand om sina naglar så att dem mår bra och ser snygga ut. Välj ett lite höstigare lack, matcha ihop det till en riktigt mysig tröja och ett par snygga jeans med snygga skor till. Vips så har du en riktigt snygg höstlook

Hoppas att något har hjälpt dig och att du har fått något tips
XoXo//Emma

Kommentarer
Jonna säger:

Vilka bra tips det var! Tack för dom :)

2013-10-14 | 21:42:01
Emma säger:

fin blogg :)

2013-10-15 | 07:28:59
Bloggadress: http://ponnypop.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback