En tisdag i livet

Jag är riktigt taggad inför i morgon. Dels så ska jag ha slöjd och börja med min sminkförvaringsgrejamojäng, jag har riktigt stora tankar om den. Sen ska vi ha nån gymnasiegrej! Vet inte vad men det har med gymasium att göra så då är det spännande och viktigt. Jag är riktigt peppad på gymnasiegrejen och slöjden, men inte direkt på morgon då den börjar med prov...

Idag joggade jag iaf Carisma och det gick bra, hon var ganska pigg. Fast det var jobbigt att använda höger ben så jag had spöet på den sidan för att kunna förtydliga den skänkeln om jag skulle behöva. Sen skrittade jag av henne runt paddocken samtidigt som jag kollade på hoppträningen som var, mysfaktorn där? I stallet sen hade en av hennes andra skötare varit snäll och mockat samt fyllt på vatten. Då blev jag riktigt glad, så sjukt snällt av henne att göra det. Då fick jag mer tid över till Promise innan jag skulle cykla hem. Båda sessorna fick sig en riktig genomgång med alla möjliga borstar.
Nu har jag iaf smort in mig med massa goa krämer och ska borsta tänderna nu för jag är jättetrött. Och så tänkte jag även hinna igenom fysiken 2 gånger till när jag ändå ligger i sängen och känner mig pigg fast att jag är trött. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback