Grym start på dagen

När jag loggade in såg jag att statistiken var riktigt hög. På morgonen brukar det inte vara jätteymcke folk inne, men i dag var det som det brukar vara vid lunch. Snacka om att jag blev glad då. Ska vi satsa på besöksrekord på denna bloggen nu och sen fortsätta att hålla den siffran? :) Lät det inte grymt bra?
Snart ska jag och familjen käka frulle. Innan det tittar jag lite på pewdiepie. Jag har inte så mycket mer att säga. Dagens planer vet ni om och när jag är borta har ni inställda så ni kommer inte märka att jag e borta. Nu ska jag gå och kolla med pappa om jag kunde få en ny säng och när vi ändå håller på med den om vi inte kan lägga till en fondvägg här i mitt rum.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback