Hoppträning på Carpen

Red Carpen idag och vi hoppade ju somsagt. Mamma filmade, dock så hoppade vi ifrån henne så det blev inte jättebra på film tyvärr. Men något litet ska jag nog kunna knåpa ihop ifrån dagens ridpass iaf. Det kändes bra och han hoppade finfint och lyssnade på mig. Jag var glad att jag kunde få reglera honom utan att störa honom så att vi kunde komma bra på hinderna så det är ett väldigt stort framsteg och jag är riktigt nöjd med det. Detta var alltså ett bra pass måste jag säga. Ni får filmen om jag lyckas knåpa ihop något men de tror jag nog...

Sen red jag ju Carisma efteråt och det gick ganska bra, hon fjantade sig inte så det var väldigt skönt. Hon kändes ganska seg då jag precis hoppat Carpen. Men det gick bättre när jag "vant" mig mer med henne.
- Bästa Carpen <3

Snart ska jag iaf sätta mig i soffan och kolla på dobidoo med resten av min familj. Ha en fortsatt fin fredagskväll
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback