Lekt med designen

Nu har jag hunnit fixa lite med designen lite och lagt till samt ändrat en hel del. Själv tycker jag att det blev mycket bättre nu när jag fixade lite, vad tycker ni? Är designen fin?

Idag känns det som en riktigt bra dag. Jag har kunnat fixa inställda så att det finns i en vecka, jag har spelat in 2 videos och har numera flera på lager så jag kommer kunna ladda upp 2 filmer i veckan åt er. Hoppas att ni kommer gilla det :)
Nej nu måste jag göra tyskan så att den blir gjord. Om vi nu har tyska i morgon, det visar sig. Man ska alltid göra läxan, de vet jag. Men vi får ju ändå se om vi har nån tyska i morgon. Sen ska jag väl glo lite på datorn...
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback