Lite allmänt babbel och lite planering

Är riktigt taggad inför fredagen. Det kommer bli en helt perfekt kväll ihop med några av mina älsakde brudar. Vi ska tjocka oss med lite pizza, massa godis, ha en mysig film/serie på i bakgrunden, snacka en massa om allt och inget, skratta lär vi göra ganska så mycket... Sen vet jag inte vad med som vi kommer hitta på, det visar sig. Jag har inga jätteplaner men vi löser det och gör det till en mysig kväll. Det kan behövas mitt upp i allt jobbigt plugg och en massa liknande. Så i morgon när min brorsa har träning ska jag åka med mamma och handla lite saker till fredagen, lite godis, Cola osv.

Annars blir det bara en chill dag i morgon. Det är ju skola som vanligt men det ska väl städas lite i huset, plockas i ordning i mitt rum. Så att det är lite acceptabelt tills på fredag, det kan ju inte vara helt kaos. Bara lite kaos kan det bara ;)

Nej nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. Jo juste, jag har fixat lite inställda åt er som kommer upp. Kom på lite saker i stallet oså som jag kunde skriva om så det gjorde jag direkt när jag kom hem. Hoppas att ni kommer gilla dem, men det tror jag. 
- Jag och min brorsa lekte lite med kameran på min dator i stugan i våras tror jag det var. Hade inget annat att bjuda på så det fick bli den bilden...

För en gångs skull så har jag hunnit blogga klart vid 22.15 så jag kommer komma i säng i bättre tid idag, yeyy. Nu säger jag natti natti för jag ska inte babbla en massa mer om inget som ändå är så intressant. Sov gott
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback