Mitten av veckan, redan

God morgon finisar, vad tycker ni om dem snygga höstkläderna jag lade upp? Hiss/diss?

Nu sitter jag iaf och dricker upp det sista av min smoothie som mamma nyss kom in med, lyx frukost med smoothie. Hoppas att jag kan få det på fredag, för då fyller jag 15 om ni inte visste det ;) 

Snart måste jag iaf börja röra mig mot mina brudar och sen mot skolan. Som sagt så är jag ganska taggad på denna dagen i skolan. Hoppas att allt blir bra och som jag har tänkt. När jag får klart den där grejen som jag gör i slöjden kan ni få en smink collektion om ni vill det? 
Jaja nu måste jag läsa igenom fysiken och sen cykla iväg. Ni får ha en underbar onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback