Mitten på veckan

Nu har det börja blivit mörkt tidigt på kvällarna och det är mörkt ute vid 7. Jag tycker verkligen inte att det är roligt för jag bli tröttare då det är mörkt. Är det ljust blir iaf jag pigg så därför känns allt mycket segare, det känns som att man har vaknat på tok för tidigt och lägger sig jättesent för att det har varit mörkt så pass länge. Fast nu har alla underbart fina höstlöv börjat komma. Så sjukt härligt att vara ute och se dem.

Idag efter skolan är det stallet som gäller. Jag hoppas verkligen att Promise är inne för jag vill hinna ta hand om henne. Annars är det inge roligt att sköta om man aldrig kan ta hand om hästen. Det är det som jag verkligen inte gillar med att sköta en ridskolehäst...
Men nu ska jag göra mig klar för att åka och möta upp mina brudar innan vi åker vidare till skolan. Ha en riktigt fin dag så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback