Onsdag kväll

Som ni kanske märkte så fick ni en video idag. Det kommer även komma en till video till helgen så ni får 2 denna veckan, snällt va?

I stallet fixade jag lite med skåpet, hängde in grimmor osv som jag använder ganska ofta så det kändes väldigt skönt. Jag han även gosa lite med Carisma, mocka åt Promise, fylla på vatten åt Carisma och ta hand om Promise lite snabbt då hon kom in vid 18 och mamma skulle komma 18.15.
Nu under kvällen har jag fixat lite inställda åt er så det känns väldigt bra. Började även följa Glossybox på facebook och såg att dem höll på att göra klart våra boxar nu idag. Längtar verkligen tills jag får min första box, hoppas att den är bra. Vissa boxar har jag hört är lite mindre bra ibland.

Men nu är jag trött som tusan så jag ska lägga mig och kolla insta nu innan jag somnar, kommer nog slockna på en halv sekund. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Emma Andersson säger:

http://vibymuppen.horseworld.se/2013/10/24/dagens-planer-4/#respond
Ikväll lyfter jag fram 3 stycken bloggar, vill du ha chansen att bli länkad? Tveka inte kommentera !

2013-10-24 | 06:50:41
Bloggadress: http://vibymuppen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback