Presenter ifrån kusin vitamin

3 rullar med bomullspads, 1 lila blockljus, en deo, 2 "duschbollar", massa tester ifrån yves rocher och sen en Victoria's secret med lukten Strawberries & Champange. 

Allt detta var en försenad present ifrån en av mina kusiner. Snäll som hon var så fick jag en massa saker och jag är väldigt glad för allt, tack så sjukt mycket kusin. När jag fick denna bodymisten fick jag totalt 5 stycken Victoria's secret bodymists, även fast jag inte vill ha så många så kan jag inte ge bort någon för att alla luktar så sjukt gott och sen så har jag fått dem så då känns det fel att ge bort någon. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Ebba Lagerström säger:

Sv: Åh, fy tusan vad glad jag blir!
Hela hjärtat blev varmt när du är så snäll, tack tusen gånger om verkligen! <3
Kram! <3

2013-10-26 | 19:04:41
Bloggadress: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
Matilda 17 år och rullstolsburen säger:

Sv: Tack så mycket! Jadå allt går bra med hästarna, hur går det själv? :)

2013-10-26 | 21:32:02
Bloggadress: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback