Trevligt återseende

Jag åkte ju iväg och mötte Ebba ifrån Grällsta på fotbollsplanen och det var riktigt trevligt. Vi snackade en hel del och kollade på när hennes lag spelade match, hon hade skadat knäet så vi kunde kolla på när hennes lag spelade. Sen åkte jag vidare till stallet, han säga hej till Promise lite snabbt innan hon skulle gå på lektion. Jag hälsade ju också på Carisma såklart och fyllde på lite vatten åt henne. Jag hade inget att göra så sen krattade jag till lite hos Promise. Även fast jag inte har någon av hästarna idag så kände jag att jag ville göra det. Precis när jag skulle åka hem skulle hästar in ifrån hagen så jag var snäll och tog in några hästar.
Snart ska vi käka lunch här hemma, jag kanske åker med mamma och min brorsa till nästa match som är semin i mc donalds cup. Troligen lär dem spela finalen också för dem brukar vinna typ allt, duktiga är dem. Men vi får höras senare.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback