10 snabba svar

Har du någon gång haft ångest över något?
Jag har alltid ångest när jag shoppar, älskar att shoppa men hatar att inte pengar till allt. Då får jag alltid ångest för jag vet inte vad jag ska lägga pengarna på.

Du får 20 000 att shoppa för under 1h, vad skulle du shoppa? (du får inte shoppa online)
Jag skulle lätt köpa ett par ridstövlar, en ny ridhjälm, ett par ridbyxor, en ridtröja och en ridväst. Sen några par snygga skor och en massa kläder och smink.

Vilken butik saknar du i din stad?
Hollister och Victoria's secret

Vilka sidor brukar du slösurfa på?
Lätt facebook och bloggen

Vad gör du när du inte kan sova på natten?
Tänker på att jag inte kan sova och så tänker jag på inlägg till bloggen.

Vilken film gråter du alltid till?
Nu förtiden gråter jag väldigt lätt till filmer, men jag gråter alltid till Black Beauty.
 
Du får 1h på dig att åka tillbaka i tiden, vart och när skulle du åkt?
Jag skulle åka tillbaka till 17:e Januari på kvällen och varit med Prancer och Gordon och vara med när det hela hände.

Vilka namnförslag hade dina föräldrar på dig?
Emma och så var det, sa mamma.

Har du några ärr, isf hur fick du dem?
Jag har 2 ärr på armen - Ifrån när jag opererat armen
Ett ärr på vänster knä - Jag har vurpat på cykeln för mååååånga år sedan
Små ärr som knappt syns - Klumpiga jag som snubblade när jag sprang i skogen

Vad står högst upp på din önskelista?
Att få åka till Stockholm Horseshow, en ny ridväst, en ridhjälm och ett par ridstövlar.

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback