3 dagar på båda mina sessor

Jag har nyss kommit hem ifrån stallet. Eller nyss och nyss, för 2 timmar sedan... Men då lade jag direkt upp videon i inlägget under. Hoppas att ni gillade den, ni får gärna kommentera era sånna videos. Det är alltid roligt att få tips om vad man kan ha för appar på sin telefon. 

Efter att jag duschade spelade jag in en video, kommer fortfarande ha 2 videos på lager. Känns riktigt skönt att vara utrustad på det sättet. Så den ska jag sätta mig och redigera nu tänkte jag. Sen kommer jag ju visa vad jag får i present i en video också, för de vill ni väl se?
- Dem hästarna som gör mig lyckligast <3

I stallet tog jag hand om båda mina sessor och joggade Carisma. Mötte även hennes ägare som sa att jag skulle ta hand om henne på tisdagar, så nu har jag Carisma på tisdagar, fredagar och lördagar. Sen jag har Promise på tisdagar, onsdagar och lördagar. Det kommer bli riktigt mys <3 Och på Carisma ska jag jogga både tisdag och lördag, sen bara skritta på fredagar är planen vad jag tror. Av hennes ägare fick jag även en för tidig födelsedagsfresent ifrån glada hästen, visar er vad det är när jag har köpt/fått något mera. Så att det inte bara blir en sak...

Ha en fin lördagskväll så hörs vi senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback