Carpen

Namn: Carpe Diem
Färg: Brun med svart man och svans
Kön: Valack
Född: 2004
Kategori: Häst
Ägare: Rocklunda ridskola ab
 

 
Carpen är en häst som jag inte sköter men som jag verkligen gillar och rider ganska ofta. Men det är väl inte bara därför som jag har med honom är i min meny? Nej men jag gillar verkligen honom. Han är en häst som är riktigt rolig att rida. En sån typ som jag lätt faller för

 
Jag gillar verkligen att hålla på med honom i spiltan också. Han är jättesnäll, nästan lite för snäll för att det ska vara roligt men det gör inget. Nu vet jag inte om det finns så mycket mera att skriva om honom. Han är helt enkelt jättesnäll och verkligen min typ av häst.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback