Emma gillar/ogillar

Märkeskläder - gillar/ogillar
Vissa märkeskläder är snygga så därför gillar jag det. Men jag gillar inte att vissa bara ska ha märkeskläder, det blir för mycket. Något plagg gillar jag att man har men inte hela tiden! Därför är det svårt att välja om jag gillar eller ogillar detta. Men nu får ni veta vad jag tycker

Märkes produktergillar/ogillar
Här vet jag inte vad jag tycker. Kvalién kan vara skit även om det är en märkesprodukt och samma här som med märkeskläder... Man får inte ha för mycket märkesprodukter ifrån samma märke heller tycker jag. Med märkes menar jag typ bara Mac, Sephora, Benefit osv. Det blir för mycket, enlit mig. Vissa billiga produkter kan vara väldigt bra också, vissa märkesprodukter är ju rikitgt bra också...

Players - gillar/ogillar
USCH!! Det är det värsta jag vet! Jag gillar inte att man byter partner lika ofta som man byter underkläder, så sjukt ohyfsat och då har man inte några känslor för personen och man får ett tråkgit rykte om dig. Bläää

Urladdade mobiler - gillar/ogillar
Det är inte roligt med en urladdad telefon, det kan väl ingen tycka? Därför låter jag denna punkt vara som den är för man måste förstå varför det ogillas.

Youtubersgillar/ogillar
Jag älskaaaaar att kolla på videos på youtube när jag inte har så mycket att göra. Därför gillar jag verkligen Youtubers, vissa mer än andra såklart

Bra inlägg av bra bloggaregillar/ogillar
Jag älskar att läsa massa bra åsiktsinlägg eller liknande som någon bra bloggare har bloggat. Det kan göra ens dag när man inte har någon idé på vad man ska blogga om och om man inte har något speciellt att göra.
 
 
Hoppas att ni gillade detta och har fått veta något mer om mig.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback