En effektiv kväll

Under kvällen har jag varit riktigt duktig måste jag säga. Jag har både hunnit kolla på Honey boo boo, jag har pluggat engelskaglosorna, jag har hunnit pluggat på tyskan, jag har rensat och fixat på min mobil och jag har spelat in en video alldeles nyss. Känns gött att ha den inspelad. Nu har jag 2 inspelade videos som jag bara väntar på att kunna lägga upp åt er. Vill ni se exakt när dem kommer ut kan jag tipsa er om att börja prenumerera på min youtubekanal

I morgon har jag skola som vanligt men jag har också ett riktigt långt hål/lång lunch. Det känns inte roligt alls men det kommer vara så varje torsdag resten av 9:an så det är väl bara att vänja sig vid det från och med nu. Fast det är ett riktigt bra tillfälle att plugga under skoltid, fast ändå inte skoltid så slipper man göra det hemma sedan. Jag skulle tro att jag åker hem hit efter att vi har käkat lunch i skolan för att plugga lite extra på tyskan.
- Från Stockholm i somras, på toppen av globen

Nej nu ska jag lägga mig för klockan har blivit allt för mycket. För nu ska jag kolla insta, youtube och en massa innan jag somnar. Ni får iaf sova gott så hörs vi i morgon igen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback