En skön dag

Idag är det bara skola som gäller och jag har ingen läxa tills i morgon så jag kommer kunna ta det lugnt hemma. Riktigt gött med sånna dagar ibland också. Det känns som att det är väldigt behövligt med sådana dagar mellan allt plugg och alla läxor. Jag får ju även mer tid till att blogga åt er, bra va? 

När jag kommer hem laddar jag upp filmen från Pay n Jumpen också. Bilderna ligger redan uppe som inställt åt er så det sköter sig själv. 
Nu måste jag nog borsta tänderna innan jag ska åka och möta Ebba. Idag är det svinkallt så det blir vantar och mössa på och en riktigt mysig jacka. Ni får ha en fin dag så hörs vi som vanligt under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sofia :) säger:

Åh vilken sötis! :D

2013-09-26 | 10:00:08
Bloggadress: http://Threez.blogg.se
Vrsare säger:

Nu är tävlingen om schabraket avslutad, vinnaren kommer upp under helgen! :)

2013-09-26 | 11:49:53
Bloggadress: http://vrsare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback