Förslag på videos? En massa babbel

Som ni kanske såg i videon så var jag och hämtade jackan hos min morbror idag. Då ville min lilla kusin busa och leka med mig och min brorsa så vi gjorde det och hon blev väldigt glad för det. Gullet. Innan det var vi en sväng hos mormor, vilket ni säkert också såg... 

Men jag har kollat en massa på youtube och vill verkligen spela in och fixa någon video åt er. Men frågan är bara, vad vill ni se? Har fått sånt sjukt sug efter att jag har kollat på youtube hela kvällen, sånt liv har jag en söndagskväll... Hehe
Sen har jag kommit på att jag har en hel del att göra i morgon. Jag ska plugga kemi som jag ska kunna tills på onsdag, sen har jag fysik  till onsdag nästa vecka som jag ska börja kolla på. Och det är en del att plugga på så det lär ta tid. Jag vill blogga en massa bra inlägg åt er mina finisar. Och när mamma kommer hem ifrån jobbet i morgon så ska vi åka och köpa en förtidig födelsedagspresent åt mig, en ridväst. Fast det beror lite på, men troligen blir det i morgon. Anledningen till det är för att jag vet att jag ska få en i present, för mamma har sagt det och att min e trasig och lite sånt. Sen så vill jag ha den på pay n jumpen som jag troligen ska hoppa på onsdag. Juste det måste jag också göra i morgon, kolla om jag ska hoppa Promise på pay n jumpen på onsdag... Så i morgon har jag en hel del som ska fixas och göras. Fysiken behöver jag dock inte lägga jättemycket energi på redan, då är det viktigare att fokusera på kemin tills på onsdag.

Hua, nu är jag riktigt trött så jag täntke hoppa ner i min säng och kolla insta i tid för en gångs skull. Annars brukar klockan rinna iväg mot 23-00, hehe. Men ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback