Lördagmorgon

Idag när jag vaknade kände jag bara "åh nej inte söndag" så jag log och drog mig extra länge idag. Sen kommer jag upp och inser att det bara är lördag, förstår ni hur glad jag blev då? Helt plötsligt ändrades min dag. Idag ska jag iaf till stallet och ta hand om mina prinsessor. Jag måste även leta reda på Lena som äger ridskolan och se hur det blir på onsdag, om det blir pay n jump eller inte. Eftersom att Promise är ridskolehäst så kanske hon kommer behövas på lektion om det är någon halt häst eller så. 
Nu ska jag bara fördriva tiden lite innan jag ska åka till stallet. Har ni några förslag på videos som jag kan spela in? Eller blogginlägg att skriva under tiden jag inte har något att göra?

Ni får ha en riktigt fin dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback