MItten på veckan, yeyyy

Nu har jag orkar sminkat mig med eyeliner 2 dagar i rad. Nytt rekord för 9:an tror jag, wohooo. Nejmen i 8:an hade jag det typ varje dag, men nu orkar jag inte och jar det bara ibland... Personligen tycker jag att det är riktigt fint med eyeliner, om man lägger den rätt till vardags. Inte massa vingar och sånt, bara efter fransraden + mascara och puder. Enkelt, går ganska fort om man e grym på att lägga eyeliner. Därför gillar jag den stilen...

Snart måste jag cykla iväg och möta Ebba innan vi ska till skolan. Innan det ska jag dock läsa igenom kemin en sista gång innan jag ska ha förhör på det. Jag är alltid jätterädd att jag ska faila, även om jag vet att jag har pluggat. Är det bara så för mig eller är det så för er också?
Jag har iaf lagt fram alla kläder oså jag ska ha i eftermiddag så att det går fort. För jag måste få i mig mellis men också försöka vara i stallet tidigt då jag ska vara med först inne på banan. Jag startar 2:a men då ska jag ju vara med inne när 1:an hoppar... Men jag och min tränare har en plan oså när jag ska börja rida fram osv. Banan kan jag ju som sagt redan, men jag ska endå gå den minst en gång...

Nej nu måste jag sluta. Vi hörs senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback