Myskväll i soffan

Har skrattat rikitgt mycekt under kvällen. Har setat bänkan i soffan framför kanal 3. Först torsk på tuben, sen hollywoodfruarna. Snacka om att man har 2 timmar fullt av skratt, underbart. Sen har jag pluggat massa tråkig kemi, som faktiskt har fastnat i mitt huvud. Känns skönt, hoppas att informationen finns kvar i hjärnan i morgon också...
Tyvärr kunde inte Linnea eller VIlma komma till stallet i morgon, eller till skolan för den delen. Så jag har raggat upp några andra som ska fota mig. Några har sagt att dem fotar och sen ska mamma filma. Det tror jag kommer bli riktigt bra. Jag är taggad som satan på i morgon. Ska bli riktigt roligt, även om det bara är LD/60 cm.

Fast innan jag får åka iväg och rida så är det skola med läxförhör som gäller. Inte lika taggad på det memmen, det ska ju göras. På lunchen ska jag och Ebba åka till Ica för jag måste ta ut pengar så att jag kan betala för att jag hoppar... Vi har 1g och 25 minuters lunch så det blir lite tidsfördriv iaf så det blir mysigt

Men nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla insta och youtube innan jag somnar. Ni får sova gott så hörs vi i morgon. Natti natti

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback