Saker ni inte visste om mig

* När jag blir arg svär jag lätt

* Jag är helt koko som böt bort mitt stora rum som jag hade mot detta mindre rummet som jag har nu.

* Jag håller hundkoppel som man håller tyglar när man rider, med en hand dock när jag går med hunden. Jag tycker väl att jag får bäst grepp så för att jag är van att hålla något på det sättet.

* När jag har gjort en ny video så kollar jag på den hur mycket som helst. Hehe

* Om jag köper ett klädesplagg så kan jag inte använda det förens det är uppladdat på bloggen.
* Jag tycker själv att jag är duktig på att planera ihop skola och stall.

* Jag trivs bäst att blogga på blogg.se och trivs med denna bloggen

* Tidsinställning är en av de bästa sakerna med att blogga

* Jag är med i min skolas tidning som en i inre redaktionen, grytlappen heter tidningen

* Design och kodning älskaaaaar jag, när allt vill som jag vill ;)

Nu har ni nog fått veta något om mig som ni inte visste innan, hoppas jag iaf. Kan inte ni kommentera 3 saker jag inte visste om er?
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback