Sliten men lycklig, fast ändå inte

Igår skrev jag en hel del inlägg, gjorde min Grällstafilm, kollade på massa minnen Grällsta osv. Så igår var en jobbig och krävande dag för min hjärna. Det känns nu idag måste jag säga. Skolan var inte jobbig alls eller så. Därför tror jag att det beror på hur mycket känslor och tankar som jag arbetade med igår. Så idag ska jag lägga mig i tid så att kroppen och hjärnan får vila ut. 

Jag känner mig sjukt lycklig i kroppen för tillfället. Fast i morgon kommer jag inte vara så glad och jag kommer nog deppa en hel del. Varför oså kanske vissa vet, men om det är några nya läsare så kommer ni få veta det i morgon. Men annars mår jag verkligen prima för tillfället och det känns helt underbart.

Allt kring denna nya blogg känns så roligt och det känns verkligen som en helt grym nystart. Massa inlägg på lager, ny och fräsch design, lite roliga planer för bloggen oså. Känner mig riktigt pepp på allt för tillfället. Allt rullar på i skolan, bloggen går grymt bra, lite nya kontakter ang och kring bloggen och jag har extra roligt med mina fina vänner. 

Fast jag tycker fortfarande att ni är lite dåliga på att lämna gulliga kommentarer efter er. Jag vill ju ha dem! Och jag vill veta vad ni vill läsa om här på bloggen så att jag kan skriva ihop och fixa ihop det åt er. För jag kan inte läsa era tankar vet ni väl ;) 

I morgon väntar en ny dag med nya möjligheter. Vi hörs igen i morgon, ni mina hjärtan får sova gott för detta blir det sista inlägget för ikväll.
XoXo//Emma

Kommentarer
Malin säger:

Vilken fantastiskt fin sida du har :) ska bli väldigt spännande att få veta imorgon vad som inte var så kul. Jag tittar in igen imorgon ;) sov så gott det ska i alla fall jag göra nu.

2013-09-16 | 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback