Utvilad för första gången efter sommarlovet

Idag orkade jag mig upp, t.o.m innan mitt larm. Fast det kan bero på att larmet var ställt på 7.30, och då är redan alla andra uppe så jag vaknade ju av de... Jag känner för för första gången sedan skolan började nu efter sommarlovet att jag är riktigt utvilad. Riktigt skönt måste jag säga. I morgon är jag ledig, vilket också är riktigt skönt. Jag har haft klockan 30 minuter tidigare förut och när vi har hund men nu känns det bara onödigt för att jag får bara en massa dötid att slå ihjäl. Då känns det bättre att sova bort tiden.

Nu är det skolan som gäller och efter skolan ska jag åka till min lilla pärla i stallet. Mysigt mysigt. Ni får ha en fin dag så hörs vi under dagen. Btw idag har vi finare väder här hos oss, hur har ni det?
XoXo//Emma

Kommentarer
Kim säger:

Vilken mysig häst!

2013-09-18 | 22:10:40
Bloggadress: http://nattstad.se/kimt%C3%B6rngren

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback