Avslutar lördagen

Har nyss kollat på film med min familj. Det är sjukt vad trött man blir av det, eller är det bara jag? Därför ska jag lägga mig direkt efter detta inlägget är klart. Inte för att det kommer bli ett långt sådant då jag inte har mycket alls att skriva.
 
I morgon är det iaf tänkt att det bara ska vara en lugn dag hemma och försöka bli av med hostan. Därför passar det ypperligt att ladda upp bilderna på Carisma, fixa lite med designen oså i morgon. Det blir nog även nån film då, eller kanske en serie.
- En sneakpeak på en häst som inte vill vara med på bild
 
Hoppas att ni har haft en trevlig lördag och ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback