Hon är så jävla bäst

Är så jäkla nöjd med hur det gick att rida Promise idag. Även om jag inte ridit henne på länge satt många knappar och det kändes väldigt lugnt när vi red. Jag tränade lite halter ifrån trav då det var ett problem som vi hade under dem förra dressyrtävlingarna... Sen emot slutet börjar jag kräva lite av henne och se vad hon sa och då blev hon heaven. Det var ett sånnt pass som man inte vill hoppa av ifrån och avsluta utan man hade kunnat fortsatt ett tag till. Hon brukar aldrig vara så fin som hon blev stundtals. Jag verkligen älskar denna ponnyn och hon slutar aldrig att förvåna mig. 
Efteråt fick hon som belöning att få gå ut och beta lite så då blev hon väldigt glad. Jag tog även ut Carisma så att hon fick beta en sväng. På måndag står hon på trailern och jag sitter med i bilen på väg att lämna henne på lösdrift.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback