Min valborg 2014

Under kvällen var vi inte iväg någon stans utan vi var hemma och tittade på en film som heter Sinister. Jag hade väntat mig en riktig skräckfilm av sinister, men den var inte så farlig om ni frågar mig. Jag ville bli rädd ju, men det blev jag inte :( Så om ni har tips på riktigt bra skräckfilmer får ni gärna kommentera dem. Innan det åt vi bakad potatis med skagenröa, det är riktigt gott om ni inte har provat det. Så lite lyxigare gjortde vi det ändå. 
I morgon kommer det bli en lugn dag med inga som helst planer. Det känns som att det är välbehövligt just nu. Jag behöver en längre helg med tid för uppvilande så att jag orkar med dem sista dagarna innan sommarlovet.
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på Robert Gustavsson som är på 4:an och sedan tänker jag krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback