Egen webshop, en dröm eller inte?

Bland oss bloggare/youtubeare, oftast dem som har en lite större blogg/youtube än vad jag har så är det väldigt populärt med att ha egna webshoppar. B.la Moa Murderess'sWilmas beauty's och liknande. Jag tycker att det verkar vara riktigt spännande och lärorikt att driva sin helt egna webship och det är något som jag tycker skulle vara roligt att göra i framtiden.
 
Fast då har jag ett problem, jag har inget namn i huvudet just nu som jag tycker är perfekt för en webshop som drivs av mig. Det ska vara ett namn som är lätt att komma ihåg, samtidigt som det är snyggt men classy. Ingen som har förslag på något bra namn? Jag har hittat en bra sida med lite tips om man har en webshop, länk finns hääär, eller om ni googlar smelink.se
 
Jag är inte heller helt 100 på vad jag skulle vilja sälja. Det hade varit roligt att sälja egendesignade smycken och vara återförsäljare och sälja olika former av accesoarer, inkl några väskor, halsdukar verkligen så mycket det går på accessoars fronten. Det tror jag i dagsläget hade varit innehållet i min webshop, fast det kan ändras otroligt fort. Även om ni inte vet hur det jag säljer ser ut, tror ni att ni hade kunnat tänka er att köpa något ifrån min webshop?
Tänkte samtidigt passa på att fråga vilken eran favorit webshop är. Den kan drivas av bloggare eller bara vara en vanlig webshop. Mina personliga favoriter är såklart sebos.sesimplycia.net
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback