Ge mig tips på serier

Nu har jag sett det senaste avsnittet av PLL. Det börjar bli långdraget nu, vilket gör serien lite tråkig. Ändå vill jag veta hur det går och vad som händer. Därför är Teen Wolf bättre i mina ögon för där händer det saker som gör att serien tas vidare på ett annat vis. Nu är det väldigt tråkigt att vänta på dem nya avsnitten så jag vill ha en massa förslag på serier som ni gillar. Vill gärna ha något att kolla på innan jag börjar skolan igen.
- All kärlek till denna underbara och otroligt goa ponnyn. Önskar så galet gärna att hon stog i min ägo, tyvärr så gör hon inte det. Men när hon går i pension hoppas jag kunna få köpa henne. Den som säger att man inte kan köpa lycka för pengar har aldrig haft en häst <3
 
Ikväll har jag bestämt mig för att det blir sängen i tid, även om det börjar bli lite sent för att det ska räknas som i tid,,. Jag har gått och jäspat större delen av dagen och det är nog smart att vara utvilad inför det som komma skall. Ni får sova gott så hörs vi i morgon igen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Vampire Diaries alla gånger!!!

Annars one three hill :) gammal dock!

2014-08-14 | 10:21:56
Frida säger:

Som hon som har kommenterat, vampire diaries sjukt bra och händer något nytt varje säsong. Om du vill ha något läskigt med mini hjärtattacker rekommendera jag the walking dead. Många tycker även att american horror story är väldigt bra! :)

Svar: Tack för dem bra tipsen :)
None None

2014-08-15 | 23:26:05
Jenny Blom säger:

Om du gillar PLL så måste du börja kolla på The Lyibg Game. Samma personer bakom serierna och så sjuukt bra!
Sen kan du kolla på Gossio Girl, One Thrre Hill, O.C, Glee, 90210, The Walking Dead, mm :)

Svar: Tack för tipsen :)
None None

2014-08-16 | 10:13:20
Bloggadress: http://jennyblom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback