Härlig kväll

Klockan börjar bli mycket, men jag har bestämt mig för att fixa mina trasiga naglar. Det är skolfotografering i morgon så jag vill gärna se lite okej ut inför den. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig bara, alla tjejers stora problem.
 
Som ni såg var jag och mamma ute och sprang spåret idag. Det var riktigt skönt att få springa bort lite träningsvärk som fanns efter i fredags och jag hoppas att springturen gav mig mera träningsvärk. För då känner man att något har gjorts rätt. Idag sprang vi 3,3 km, s k ö n t !
 
Jag ska också försöka att spela in en video någon dag snart, i morgon är det en vecka sedan något laddades upp senast. Har ni förslag på videos får ni gärna kommentera dem här nedanför eller direkt på kanalen. Ni får vara med och bestämma vad som ska laddas upp och vad ni är intresserade av att se för videos.
- Lilla jag ifrån förra sommaren
 
Nej bäst att jag sätter fart så att jag kommer i säng. Vill gärna ha lite extra tid i morgon för att fixa smink och hår, vilket innebär att klockan ringer tidigare. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback