Härlig morgon

Började dagen med att gå ut med mamma och Gucci i skogen för att leta efter svamp. Dock så hittade vi bara en stor fin gul kantarell & några få små trattisar samt några karljohansvampar. Det blir nog middag med varma mackor och svampstuvning, hur gott är inte det på en skala? Om ni inte har smakat det kan jag verkligen rekommendera er att göra det. Väldigt enkelt att göra och otroligt gott. Jag älskar verkligen att gå i skogen och bara strosa runt i den friska luften. Sen luktar ju alltid skogen otroligt härligt, det måste ni hålla med om.
Var nyss iväg till ICA för att köpa tidiningen, då fick jag även med mig en Cola hem. Så nu tänkte jag krypa ner under en filt framför datorn och någon serie med colan och lite godis, efter att detta är publicerat. Lite helgmys får man ha ibland tycker jag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback