Lämnat tillbaka älskade ponnyn

Nu är älskade lilla ponnyn hemma i stallet igen. Det var så mysigt att få ha henne som min egna några veckor nu i sommar. I morgon kommer jag få lite bilder av Vilma så då kommer jag lägga upp dem åt er. Har hört att det ska vara riktigt mysiga bilder, så det ska bli spännande o få se dem. I morgon efter att Vilma varit här en sväng så vi har fått över bilderna oså ska jag o Ebba ner på stan o luncha samt köpa lite grejer som vi behöver när skolan börjar. Jag har svårt att tänka att om en vecka har jag gått 2 dagar i gymnasiet.
Nej, nu ska jag gå ut med Izor innan jag gör mig i ordning och sätter på det senaste avsnittet av Teen Wolf. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback