Mitten av veckan

Dem senaste har det varit tråkigt väder vilket har påverkat att humöret är lite tråkigare men idag skiner solen och det ska bli varmt framåt eftermiddagen. Det tycker jag är väldigt bra, för i eftermiddag kommer Gucci hem till oss. Jag hade också tänkt skriva svenska, filma en video, eventuellt skriva ett bra inlägg åt er, vara i stallet om lilla ponnyn och vara hemma med Gucci. Så jag kommer inte ha mycket tid över framåt eftermiddagen känner jag.
Nu ska jag hoppa i skorna och börja åka mot Ebba och skolan. Idag har vi endast 2 lektioner och det tycker jag är riktigt skönt. Alla onsdagar kommer vara som idag, perfekt med ett litet break i mitten av veckan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback