Prat om dagen + sneak peak

Förlåt för dagens dåliiga uppdatering, men appen lät mig inte blogga. I förmiddags var jag hos Vilma och fick en hel del bilder och så hämtade vi lite saker ute på betet som vi lämnat när vi red hem hästarna. Jag var bara hem en snabbis för att hämta min väska innan jag och Ebba åkte ner på stan för att shoppa lite och käka lunch. Vi åt på Madjami om jag stavar rätt, det ligger rakt fram när man går ut ifrån Igor mor Sigma. Maten är riktigt god och det är en väldigt trevlig personal, så det är ett ställe jag verkligen rekomenderar att ni äter på. Nu får ni en sneak peak på lite av bilderna jag fick.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback