3 mål för 2015

* Utöver ridningen ska jag träna minst 1 gång till i veckan. Jag vill ha en starkare och sundare kropp, därför ska jag se till att verkligen träna och vara hälsosam detta året. För då kommer jag ha mycket mer energi och ork tlll saker och ting, bland annat till att driva denna bloggen på bästa vis.
 
* Bloggen ska bli bättre. Jag vill att denna bloggen ska vara rolig att läsa och det ska finnas bra och varierade inlägg åt er, inte bara något som slängts ihop på 2 minuter. Bloggen får gärna växa i samband med detta, viket jag hoppas att den kommer göra.
 
* Jag ska utvecklas som ryttare. Jag känner att jag just nu är/var i en svacka där jag nedävrderade mig själv som ryttare. Därför tänker och ska jag utvecklas som ryttare under detta kommande året, även om jag tycker att jag har utvecklas under året som gått. Jag måste också få bättre självförtorende inom ridningen, då det inte är på topp just nu om jag säger så...
Har ni satt några mål inför det kommande året? Om ni har det får ni gärna dela med er av era mål bland kommentarerna.
XoXo//Emma

Kommentarer
molly bergh säger:

Låter som bra och rimliga mål du har satt upp. Jag har väl ungefär samma mål som dig. Jag ska börja träna på gym, bli starkare så det blir lättare att utvecklas inom ridningen och sen höja min ganska nystartade blogg så den blir bättre! :)

2014-12-29 | 13:53:24
Bloggadress: http://www.nouw.com/mollybergh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback