Allt för att slippa plugga

Jag hade planerat att plugga mycket ikväll, men det slutade upp med att jag ställde mig och bakade muffins istället. Vad gör man inte för att slippa plugga säg? Fast det tog en himmla tid då jag skulle filma till en uppgift som vi ska göra i skolan, så jag hoppas verkligen att materialet är bra för jag orkar inte göra om det en gång till... Jag hade tänkt att det får bli måndagens video om den blir tillräckligt bra. Det är kanske inte världens roligaste heller, men det blir lite variation på videosarna och det tror jag kan uppskattas.
 
Annars har jag inte gjort speciellt mycket alls under eftermiddagen mer än att pluggat lite smått, mest tagit det lugn framför en hel del avsnitt av Grey's Anatomy och bara gosat med Gucci.
Nu ska jag ta och föra över filmerna till datorn innan jag släpper ut Gucci och kryper ner unde rtäcket framför ett avsnitt av någon serie. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback