Gör kväller

Mamma var en sväng på Erikslund under kvällen och då hade hon med sig ett sadelskydd hem till mig, hon hade varit på Hööks julklapsskväll och köpt det när hon ändå var där ute. Det var väldigt snällt och det var något som jag vill ha tills i sommar. Hon hade även med sig lite mat från Wok n Go hem, vilket inte är så nyttigt och eller bra en onsdag. Men just idag hade vi en bra anledning till det, som jag dock känner inte passar att blogga om.
 
Snart kommer även Gucci hit. Vi hann inte ens vara hundlösa en vecka innan hon kommer tillbaka till oss igen. Fast det var och är ägaren som vill att hon ska vara här och det får hon gärna vara för mig och min familj.
Detta blir kvällens sista inlägg, för nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av någon serie och vänta på att Gucci kommer så att vi kan krypa ner under täcket och sova. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback