Lördagskväll

Har precis ätit middag och publicerat det sista inlägget som jag har hållit på med under eftermiddagen. Så nu har ni en del inlägg att vänta er under den kommande veckan. Sedan hade jag tänkt skriva ihop en resume av detta året som har gått som jag sedan kommer ladda upp i två delar här kring julgen, vilket jag hoppas att ni kommer tycka är intressant att läsa.
 
Idag när vi åkte till stallet passade jag på att sno bilen och köra lite, vilket var hur roligt som helst. Även om jag inte körde så speciellt fort eller speciellt länge, fast jag lyckades bränna bra med gummi ändå. Fast det ligger i släkten att vi gillar att bränna gummi, haha.
Nu ska jag sätta avsluta detta och fortsätta titta på TV, med familjen och Gucci. Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Jaa va kul med en resume ! :D

2014-12-13 | 21:43:17
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen
Michelle Petersson säger:

Spännande med en resumé av året :D

Kram

2014-12-13 | 22:04:56
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback