Sista dagen av 2014

Då var vi inne på detta årets sista dag. Vad har ni för planer för idag/ikväll? Själv tror jag att det blir en dag här hemma med familjen och sen under kvällen så äter vi en god 3-rätters middag och bara har det mysigt. Såklart ska det även skålas i champagne vid tolvslaget, det är ju obligatorsikt på en nyårsafton.
 
Nu tänkte jag sätta mig framför hööks hemsida och kika på lite grejer att skämma bort ponnyn med, samt att jag hade tänkt se några avsnitt av Grey's. Jag hoppas att får en bra avslutning på året och att ni har en riktigt bra nyårsafton så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Jag vill önska dej ett riktigt gott nytt år! :D
Kram

2014-12-31 | 15:35:14
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback