Snart jullov

Det börjar verklien kännas att det har tagit på krafterna detta första halvåret av gymnasiet. Därför kommer detta lovet väldigt lägligt just nu och förhoppningsvis har man hunnit samla på sig lite mer energi för att orka med den sista terminen utav ettan.
 
Därför har jag inte heller gjort något speciellt alls under kvällen, jag har bara legat och slöat framför datorn och lite serier. Även om jag känner att jag kanske borde träna eller liknande då det inte har varit så nyttigt idag och sen är det ju jul, vilket kommer innebära en hel del julmat.
 
På tal om julen, vad ska ni hitta på på julafton i år? Själv ska jag hem till min kusin med familj och äta samt titta på den obligatoriska kalle anka innan jag tror att vi beger oss hem och fortsätter kvällen här hemma.
- Förra året hade vi ju denna lurven hemma hos oss över julen
 
Nu tänkte jag släppa ut Gucci och sedan krypa ner under täcket framför ett avnsitt av någon serie innan jag somnar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback