Ytterligare en dag hemma

Idag har det verkligen bara vort en slappardag framför datorn här hemma, eller inte bara. Vi begav oss ut i kylan på längre promenad med Gucci i det fina vädret, annars har det bara varit en slappardag. Måste verkligen se till att ändra på det, jag måste göra något vettigt under ett lov...
 
Har precis ätit efter att ha kommit hem från kyrkogården där jag var med mamma. Hoppas inte att någon såg mig i mörkret för jag hade uggs, röda mjukisar, grönt linne och en svart jacka. Det var den fulaste kombinationen ever, men som mamma sa "du har verkligen intagit lov-läge". Haha
Nu tänkte jag sätta på ett till avsnitt av Grey's innan jag sedan förflyttar mig ut till soffan och familjen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback