5 år

Om mindre än en vecka, 5 dagar för att vara exakt. Så har jag skött Promise i hela 5 år, det känns sjukt. Jag börjar undra vart tiden har tagit vägen. Men ändå otroligt att jag har skött henne så länge. Jag kommer aldrig sluta älska världens bästa ponny <3
Hon betyder så otroligt mycket för mig. Hon är den hästen som jag verkligen känner mest förtroede för. Hon är den som jag går till om jag bara behöver prata ut över något. Alla hästmänniskor vet känslan, det är ganska svårt att sätta ord på hur mycket man verkligen älskar en ponny/häst
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Ja, Promise är verkligen helt underbar!!

2014-02-09 | 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback